بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی پیش‌قراردادش با تراکتور را رو می‌کند

«پیش قرارداد امیر قلعه‌نویی با تراکتور گم شده» این ادعای مسوولان تراکتورسازی است که چند وقتی است با سرمربی استقلال اختلاف دارند و اختلاف طرفین به کمیته انضباطی کشیده شده است. البته اینطور که گفته می‌شود قرار است سرمربی استقلال با توپ پر در کمیته انضباطی شرکت کند. نزدیکان این مربی می‌گویند که پیش قرارداد با تراکتور و همچنین 400 میلیون چکی که مسوولان این باشگاه به او داده‌اند را دارد و قرار است در کمیته انضباطی این مدارک را رو کند تا بتواند برنده شود. با توجه به اینکه مسوولان تراکتورسازی طی چند وقت اخیر ادعاهای عجیب و غریبی درباره مربیان فصل قبل خود داشته‌اند و از طرفی هم گفته‌اند که پیش قرارداد قلعه‌نویی گم شده و مبلغ قراردادش هم خیلی بالاتر از سقف قرار داده بوده است، قلعه‌نویی قصد دارد با مدارکی که به کمیته انضباطی ارائه می‌دهد تمام ادعاهای مسوولان تراکتورسازی را رد کند. باید دید در جلسه کمیته انضباطی قلعه‌نویی و مسوولان تراکتورسازی چه می‌گذرد و در نهایت کدام طرف برنده می‌شوند. البته قلعه‌نویی امیدوار است با مدارکی که دارد تراکتوری‌ها را محکوم کرده و حق و حقوق فصل گذشته خود را از این تیم بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 23 / 8 / 1391برچسب:باشگاه تراکتورسازی,لیگ برتر,,مشکلات مالی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com